Bursluluk sınavı sonuçlarına dair bekleyiş devam ediyor. Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) tarafından yayımlanan 2024 sınav takvimiyle birlikte bursluluk sınavı sonuç tarihi de netleşti. Peki, İlköğretim ve Ortaöğretim Kurumları Bursluluk Sınavı (İOKBS) sonuçları açıklandı mı? İOKBS sonuçlarının ne zaman duyurulacağı merak konusu.

21 Nisan 2024 tarihinde yapılan İlköğretim ve Ortaöğretim Kurumları Bursluluk Sınavı (İOKBS) sonuçları için geri sayım başladı. İlköğretimden liseye kadar olan seviyelerde toplamda 1 milyon 86 bin 894 öğrencinin başvurduğu İOKBS, 810 yerli ve 2 yabancı sınav merkezinde 3 bin 887 okul ve 58 bin 655 salonda gerçekleştirildi. Ancak, İlköğretim ve Ortaöğretim Kurumları Bursluluk Sınavı (İOKBS) sonuçları açıklandı mı? Sonuçlar ne zaman duyurulacak?

BURSLULUK SINAVI SONUÇLARI NE ZAMAN AÇIKLANACAK? Sınav sonuçları, 17 Mayıs 2024 tarihinde “www.meb.gov.tr” internet sitesinde ilan edilecek. Sonuçlar, Milli Eğitim Bakanlığı resmi internet sitesi “http://www.meb.gov.tr” adresi üzerinden erişilebilir olacak.

Yayımlama:7.5.2024-23.27

Kaynak:https://www.cumhuriyet.com.tr/egitim/ilkogretim-ve-ortaogretim-kurumlari-bursluluk-sinavi-iokbs-sonuclari-2204083?utm_medium=KategoriSayfasi&utm_source=KategoriSayfasi

Düzenleme:Melisa Atay